Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sahoda
Skrevet

14 av 15? Er det ikke litt juks å ikke svare på alle ;) Jeg fikk 13 rette av 16, men det var også med et par-tre gjettinger. Så da blir vel det korrekte 10 av 16 da, 13 med flaks :)

Skrevet

Jeg fikk 13 av 16.

Pussig at du fikk 14 av 15 da ;-)

-er ellers helt enig i konklusjonen din.

Skrevet

14 av 15? Er det ikke litt juks å ikke svare på alle ;) Jeg fikk 13 rette av 16, men det var også med et par-tre gjettinger. Så da blir vel det korrekte 10 av 16 da, 13 med flaks :)

LOL, bare en blingsing da jeg skrev inn her... Korttidshukommelsen sviktet totalt! ;-) 15 av 16 skulle det være, hadde kun én bom; -)

Skrevet

Jeg fikk 13 av 16.

Pussig at du fikk 14 av 15 da ;-)

-er ellers helt enig i konklusjonen din.

*knegg* Ja, her sliter jeg visst med teflonpanne, så innen jeg skulle skrive inn her var det glemt at det var 16 og ikke 15 som var max;-)

(rart forresten at noen lager quiz'er med slikt rart antall spørsmål, eller er det bare jeg som er veldig opphengt i tall og symmetri og slikt? *S*)

Skrevet

Jeg klarte 14. Kan ikke polsk og legespråk.

Jeg kunne mange, men gjettet også riktig på noen. Etpar virket ganske lette for meg som har levd en stund.

Gjest Elextra
Skrevet

13/16 her, og var i grunnen ganske fornøyd, ettersom jeg måtte tippe på flere-

Men enig i at overskriften var litt overdrevet, selv om den jo funket - den fenget nysgjerrigheten vår! *S*

Skrevet

13/16 her, og var i grunnen ganske fornøyd, ettersom jeg måtte tippe på flere-

Men enig i at overskriften var litt overdrevet, selv om den jo funket - den fenget nysgjerrigheten vår! *S*

''selv om den jo funket - den fenget nysgjerrigheten vår! *S*''

Nettopp! :-) Jeg fant også quizen på en oversikt over "Våre mest populære quiz'er" på aftenposten.no :-)

Skrevet

Bare 10 rette her. Men er flere feil i den, sånn for sikkerhets skyld. De langerhandske øyene ligger da vitterlig i bukspyttkjertelen, som ikke var noe alternativ. Og gitarstrenger er ikke stemt i noen dur.

Skrevet

Bare 10 rette her. Men er flere feil i den, sånn for sikkerhets skyld. De langerhandske øyene ligger da vitterlig i bukspyttkjertelen, som ikke var noe alternativ. Og gitarstrenger er ikke stemt i noen dur.

Enig i at det gitarstreng-spørsmålet var elendig formulert.

Skrevet

Enig i at det gitarstreng-spørsmålet var elendig formulert.

Godt jeg har noe å skylde på for at jeg svarte feil her...;-)

Skrevet

Godt jeg har noe å skylde på for at jeg svarte feil her...;-)

Ja, for alternativene ga jo slett ikke noe hint om hva de var ute etter...

Skrevet

Ja, for alternativene ga jo slett ikke noe hint om hva de var ute etter...

Ikke for meg ihvertfall;-) ;-)

Skrevet

Jeg synes ikke den var spesielt enkel. Er det allmenkunnskap å vite hvem som vant spydkast for menn i OL Melbourne 1956? :)

Fikk 12 av 16. Greit nok.

plommeblomst
Skrevet

13 av 16. Var ikke SÅ lett, da. Måtte vel gjette litt, men tar noe pga høy alder ;)

Skrevet

Jeg synes ikke den var spesielt enkel. Er det allmenkunnskap å vite hvem som vant spydkast for menn i OL Melbourne 1956? :)

Fikk 12 av 16. Greit nok.

Vet ikke om det er allmennkunnskap, men det er nok ganske vanlig å vite det:-)

Jeg visste det fra lenge siden pga at faren min snakket om det, men det kom jo veldig opp igjen i sportsnyhetene da Thorkildsen tok gull i Sydney i 2004. :-)

Skrevet

13 av 16. Var ikke SÅ lett, da. Måtte vel gjette litt, men tar noe pga høy alder ;)

Ja, for den gutten (antar han er ganske ung) som laget quizen synes kanskje f eks placenta er et fryktelig vanskelig og ukjent ord.

Gjest prust
Skrevet

Fikk 12 rette - en helt gjennomsnittlig quiz, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...