Gå til innhold

Sketsj med presten?

Anbefalte innlegg

Gjest Tyona
Skrevet

Hei. Leter ette den skjetsen med han presten som kommer fra England og skal holde tale og så er det en som skal oversette til norsk.

Oversettinga går jo rett vest. Noen som vet hva det stykket heter eller som kunne linket til det ?

Beklager dårlig forklaring.

Fortsetter under...

Gjest bøtteknott
Skrevet

http://www.laplander.nu/content/view/175/9/lang,no/

Dette er første treff etter å ha googlet predikant tolk :-)

''Dette er første treff etter å ha googlet predikant tolk :-)''

Men hvem er det som tenker på å søke på predikant og ikke prest, da? (Ja, sånn rent bortsett fra deg selvfølgelig :-p)

Skrevet

''Dette er første treff etter å ha googlet predikant tolk :-)''

Men hvem er det som tenker på å søke på predikant og ikke prest, da? (Ja, sånn rent bortsett fra deg selvfølgelig :-p)

Fordi det jo VAR en predikant, og ikke en prest;-)

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Fordi det jo VAR en predikant, og ikke en prest;-)

Har du link fra rorbua når Marianne ? er døvetolk?

Skrevet

Har du link fra rorbua når Marianne ? er døvetolk?

Beklager. Youtube har ikke mange NRK-klipp. Fant heller ikke noe ved googling.

men sjekk på nrks egne sider om dette kanskje ligger på nett-TV der?

hidi, the scorpion
Skrevet

Beklager. Youtube har ikke mange NRK-klipp. Fant heller ikke noe ved googling.

men sjekk på nrks egne sider om dette kanskje ligger på nett-TV der?

Har heller ikke funnet den;(

Men den er uforglemmelig;))))

Gjest bøtteknott
Skrevet

http://lmgtfy.com/?q=predikant+%2B+tolk

Her hadde det passet med denne! Genialt altså! ;)

Jeg liker også den linken, men synes fortsatt ikke den hade passet seg her. Jeg vill aldri tenkt på å bruke prdikant og tolk som søkestreng dersom det jeg husket var at en prest hadd blitt tolket. Ta søket på nytt med prest og tolk som søkestreng, og du får slett ikke opp historien.

Skrevet

Jeg liker også den linken, men synes fortsatt ikke den hade passet seg her. Jeg vill aldri tenkt på å bruke prdikant og tolk som søkestreng dersom det jeg husket var at en prest hadd blitt tolket. Ta søket på nytt med prest og tolk som søkestreng, og du får slett ikke opp historien.

Hvis man først husker det som en prest, så kommer man kanskje ikke på å skrive predikant, nei, men det er jo mye mer logisk at det er en predikant som reiser rundt til andre land og holder slike "vekkelsestaler", enn en prest.

Synes ihvertfall jeg:-)

Annonse

Gjest bøtteknott
Skrevet

Hvis man først husker det som en prest, så kommer man kanskje ikke på å skrive predikant, nei, men det er jo mye mer logisk at det er en predikant som reiser rundt til andre land og holder slike "vekkelsestaler", enn en prest.

Synes ihvertfall jeg:-)

For så vidt enig med deg i det, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...