Gjest diesel hansen Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har et trådløst nettverk(bor i blokk) som jeg har sikret, men opplever nå og da at det kommer opp en gul trekant med teksten "...ip-konflikt med en annen maskin på nettet"(husker ikke ordrett hva det står der da det forsvinner). Hva kommer dette av, der det noen som er inne på mitt nett? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Det betyr at du og en annen PC har fått samme adresse på nettet. 0 Siter
Gjest diesel hansen Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Det betyr at du og en annen PC har fått samme adresse på nettet. Altså en annen pc et eller annet sted i hele verden?!? Ingen grunn til bekymring vedrørende innbrudd på mitt trådløse nettverk med andre ord...? 0 Siter
citoyen Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Altså en annen pc et eller annet sted i hele verden?!? Ingen grunn til bekymring vedrørende innbrudd på mitt trådløse nettverk med andre ord...? Jeg leste litt feil. Trodde det var snakk om et delt trådløst nettverk i blokken. Hvis det bare er en maskin som skal kunne logge seg på det, så er det kanskje noe rart ute og går. Hvis du logger deg på web-grensesnittet til den trådløse ruteren skal du kunne se om det er flere maskiner koblet til. 0 Siter
Gjest diesel hansen Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Jeg leste litt feil. Trodde det var snakk om et delt trådløst nettverk i blokken. Hvis det bare er en maskin som skal kunne logge seg på det, så er det kanskje noe rart ute og går. Hvis du logger deg på web-grensesnittet til den trådløse ruteren skal du kunne se om det er flere maskiner koblet til. Huh, har ikke peiling på hvordan man leser grensesnittet Hvor finner jeg det? 0 Siter
citoyen Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Huh, har ikke peiling på hvordan man leser grensesnittet Hvor finner jeg det? I bruksanvisningen. Det kommer an på hvilken ruter du har, så det går ikke an å svare generelt på. 0 Siter
Gjest diesel hansen Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 I bruksanvisningen. Det kommer an på hvilken ruter du har, så det går ikke an å svare generelt på. Takk for hjelpen Citoyen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.