Gjest motet-oppe Skrevet 10. august 2001 Del Skrevet 10. august 2001 Jeg har nå gått med vond rygg i over tre måneder. Det startet ganske rolig og jeg tenkte at dette er bare litt stress. Opplevd kjærlighetssorg og noe stress på jobben. Jeg er 29 år og i god form ellers.Ihvertfall, så har jeg hatt en lang og god ferie, jeg er lærer. Ryggen blir ikke bedre. Det "murrer" fortsatt på den ene siden i en muskel. Føles som den dirrer noen ganger. (Litt vanskelig å forklare). Det har faktisk blitt verre i sommer. På en måte spredd seg mer til venstre side.Det er mest ved nakke og skulderparti. Murringen er ved skulderbladene på høyre side. Jeg har aldri hatt problemer med rygg eller noe annet før for den saks skyld. Jeg tror nok jeg har gått for lenge med dette, men skjønner ikke hvorfor det ikke slipper....Kan du hjelpe meg med det og i så fall hva burde jeg gjøre. Jeg har fått ny fastlege og synes det er litt tungt å ta kontakt med han. Han kjenner meg ikke, slik min forrige lege gjorde og vet at...har jeg vondt, så har jeg vondt. Er det forresten legen sin en skal gå til med slike ting? Takker for svar! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33072-vond-rygg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 11. august 2001 Del Skrevet 11. august 2001 Det er nødvendig å undersøke ryggen din for å gi deg innspill vedrørende årsaken til smertene. Lokalisasjonen til nakke og skulderpartiet - særlig omkring skulderbladet - er ofte sete for muskulære stramninger. I så fall kan varme, massasje, tøyningsøvelser, ryggøvelser og generell fysisk aktivitet ofte ha god effekt. Det er helt iorden å ta slike spørsmål opp med legen sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33072-vond-rygg/#findComment-129169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.