Gå til innhold

"Klumper" i skjeden...


Gjest wander

Anbefalte innlegg

Gjest wander

Jeg bruker damebeger (mooncup) når jeg har mensen. I dag da jeg skulle sette det inn etter å ha tømt det kjente jeg kuler inni skjeden.

Jeg har aldri lagt merke til dette før og ble ganske bekymret... er det vanlig å ha kuler inne i skjeden?

Det var harde kuler, men de beveget seg når jeg kjente på de. Det gjør ikke vondt.

Er dette grunn til bekymring eller er det bare meg som ikke har merket dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er visst det... jeg har to slike kuler, og spurt gynekologen mer enn en gang om det er noe galt. han sier det er helt normalt og ikke noe å bry seg med. hva det er, har jeg ikke peiling på.

men du bør jo kanskje sjekke om det ikke er kjønnsvorter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wander

det er visst det... jeg har to slike kuler, og spurt gynekologen mer enn en gang om det er noe galt. han sier det er helt normalt og ikke noe å bry seg med. hva det er, har jeg ikke peiling på.

men du bør jo kanskje sjekke om det ikke er kjønnsvorter?

Men, de er ganske store til å være vorter, tror jeg... kan det være vorter så langt inni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, de er ganske store til å være vorter, tror jeg... kan det være vorter så langt inni?

det virker som du har akkurat det samme som meg ja. men uansett skal man alltid sjekke hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wander

det virker som du har akkurat det samme som meg ja. men uansett skal man alltid sjekke hva det er.

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...