Gjest prust Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Vi kom hjem i kveld etter fire dager i ei lita hytte ved sjøen - laaaangt fra trafikkstøy og mas - bare lange rolige dager med lek, bading, soling, lesing og prating + litt småjobbing med å male hytta, slå gresset og litt matlaging da... Utrolig deilig å kjenne en rolig puls på hele familien - der vi bare har kost oss sammen... Vi var maksimalt heldige med været også, og sjøtemperaturen var i dag på ca 22 grader og det var nesten ingen brennmaneter! Ungene lærte å spille crocket og stangtennis - vi har fisket med stang om dagen, og gravet krabber om natta, og spist sylta makrell til middag i går og krabber på skiva til formiddagsmat i dag - og vi har lest bøker høyt og spilt yatzy. Åhhhhh - så godt det er med sommer og ferie, særlig når tempoet var veldig høyt for oss alle etter jul.... Det var deilig å komme hjem og dusje og vaske håret, vaske tøy og vanne i hagen (og myse litt her inne på DOL etter barnas leggetid)... I morgen blir det vel en strandtur et sted i nærheten - begge jentene driver og øver for fullt med svømmingen nå :-) Ha en god sommer alle kjente og kjære her inne!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Høres hærlig ut ) Her har vi også slike sommerdager for tida:) Vi bor på landet og har bare kost oss ute hele dagen, bada i kulpen nedenfor huset osv. Deilig ) Mannen min har desverre ikke ferie ennå, men kommer hjem til ferdig middag hver dag, så jeg tror han synes det er deilig om dagen han også ) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Det høres ut som dere har hatt det helt fantastisk. Ha en fortsatt god sommer:-) 0 Siter
Spirello Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Høres herlig ut! Jobber jeg.. Men prøver å dra ut dagene litt, med å dra rett på stranda etter jobb, eller låne hagen til svigermor å grille middagen der etterfulgt av badminton, eller sole meg på verandaen. Men ser rem til ferie nå ja.. Kos dere videre! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.