snupp Skrevet 10. august 2001 Del Skrevet 10. august 2001 Hei! Er en kvinne på 32 år.Har hatt diare meste av mitt liv!Har lavt stoffskifte,går på b12 sprøyte annver mnd og follsyre.Alt dette er under kontroll.Fikk diagnosen cøliaki og DH i fjor sommer. Fikk også diabetes 2 før påske(bruker ikke noe medisiner for det)Luftsmertene og "veene"er borte men diare har jeg fortsatt.Når jeg går på do og etter noen sekunder bare eksploderer det,og jeg må alltid vaske doen etterpå!!Er også på do om natten.Dette er ikke no liv syns jeg,har jo 2 barn og passe på. Det er så mye jeg ville gjort men jeg må alltid ha en do ved siden av ellers gjør jeg i buksa(noe som skjer mange ganger)Jeg har også veldig mørk avføring!Skal snart til legen igjen så derfor lurer jeg på om du har noen forslag å gi meg for jeg orker ikke mer av det her.tar mange prøver når jeg er hos legen og det er alltid noe småting!Det henger vel sammen av det hele,men hva er det?Jeg vet du ikke kan gi meg en diagnose for det har jo legen min problemer med også men noen tips kunne jeg tenkt meg.Flere hoder tenker bedre en ett!Noen ganger tenker jeg på å få pose på magen for tenk å slippe å gå på do!Men det er vel bare for de som har kreft eller skader på tarmen? Please gi meg noen tips! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33114-vil-ikke-leve-p%C3%A5-do/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 12. august 2001 Del Skrevet 12. august 2001 Kanskje du kan ha nytte av å forsøke Imodium? Det gir en fastere og derved mindre hyppig avføring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/33114-vil-ikke-leve-p%C3%A5-do/#findComment-129225 Del på andre sider Flere delingsvalg…