Gjest Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Hva hadde livet mitt vært uten Coca Cola! :-) (Sannsynligvis noen titalls kilo lettere.) 0 Siter
Gjest Symannen Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Uten cola hadde du fremdeles hatt tenner i munnen . 0 Siter
Colette Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Uten cola hadde du fremdeles hatt tenner i munnen . Ja, han hadde sikkert vært tynnere og hatt bedre tenner, men tenk hvor mange lykkestunder han hadde gått glipp av :-) 0 Siter
Gjest Symannen Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Ja, han hadde sikkert vært tynnere og hatt bedre tenner, men tenk hvor mange lykkestunder han hadde gått glipp av :-) Ja, samme som med alkoholikere. Leveren blir ødelagt, men man får jo mange lykkestunder istendenfor 0 Siter
Colette Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Ja, samme som med alkoholikere. Leveren blir ødelagt, men man får jo mange lykkestunder istendenfor Ja:-) Hver gledesstund du har på jord- betales skal med sorg, som det heter. Så da må man jo bare velge :-) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Et liv under CC kan ikke kalles noe liv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Hvordan livet ditt ville vært uten coca cola vet jeg ikke, men mitt er helt vidunderlig uten! ) Men så har jeg aldri likt det skvipet heller da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.