Gjest apple Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Mann, ett barn og jeg bestilte og betalte (med Eurocard Gold i mitt navn) for en ukes ferieopphold i Spania. For 2 uker siden ble min manns far akutt syk med blodig oppkast, og det er nå bekreftet magekreft. Vi må da bli hjemme, og lurer på om dette dekkes av forsikringen? Leser Eurocard's nettsider til øyet blir stort og vått, men er like klok.... (Vet at jeg kan ringe dem, men får ikke gjort det fra jobben nå, og hadde vært godt å høre fra noen med erfaring i lignende sak.) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Vi hadde bestilt reise til Thailand med Startour. Riktignok ikke før februar 2010. Min mor har også fått diagnostisert kreft, og vi vet ikke hvor lang tid som er igjen. Vi har avbestillt, ringte bare inn til S-T, forklarte situasjonen, og fikk refundert depositumet uten problemer. Med unntak av 750 kr, men det er jo bare småpenger i den store sammenhengen. Vi betalte med mastercard. 0 Siter
Gjest apple Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Vi hadde bestilt reise til Thailand med Startour. Riktignok ikke før februar 2010. Min mor har også fått diagnostisert kreft, og vi vet ikke hvor lang tid som er igjen. Vi har avbestillt, ringte bare inn til S-T, forklarte situasjonen, og fikk refundert depositumet uten problemer. Med unntak av 750 kr, men det er jo bare småpenger i den store sammenhengen. Vi betalte med mastercard. Tusen takk for kjapt svar! Håper det går bra med moren din, majas mamma.... 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Tusen takk for kjapt svar! Håper det går bra med moren din, majas mamma.... Takk skal du ha. Men dessverre er det ikke håp. Diagnostisert eggstokkreft med spredning, som dessverre ikke er behandlingsbart. Det er snakk om måneder, vi vet bare ikke hvor mange. Så fra nå av tar vi en dag om gangen, og planlegger ikke altfor langt frem i tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.