Gå til innhold

Eurocard reiseforsikring

Anbefalte innlegg

Gjest apple
Skrevet

Mann, ett barn og jeg bestilte og betalte (med Eurocard Gold i mitt navn) for en ukes ferieopphold i Spania. For 2 uker siden ble min manns far akutt syk med blodig oppkast, og det er nå bekreftet magekreft. Vi må da bli hjemme, og lurer på om dette dekkes av forsikringen? Leser Eurocard's nettsider til øyet blir stort og vått, men er like klok.... (Vet at jeg kan ringe dem, men får ikke gjort det fra jobben nå, og hadde vært godt å høre fra noen med erfaring i lignende sak.)

Gjest majas mamma
Skrevet

Vi hadde bestilt reise til Thailand med Startour. Riktignok ikke før februar 2010. Min mor har også fått diagnostisert kreft, og vi vet ikke hvor lang tid som er igjen. Vi har avbestillt, ringte bare inn til S-T, forklarte situasjonen, og fikk refundert depositumet uten problemer. Med unntak av 750 kr, men det er jo bare småpenger i den store sammenhengen. Vi betalte med mastercard.

Gjest apple
Skrevet

Vi hadde bestilt reise til Thailand med Startour. Riktignok ikke før februar 2010. Min mor har også fått diagnostisert kreft, og vi vet ikke hvor lang tid som er igjen. Vi har avbestillt, ringte bare inn til S-T, forklarte situasjonen, og fikk refundert depositumet uten problemer. Med unntak av 750 kr, men det er jo bare småpenger i den store sammenhengen. Vi betalte med mastercard.

Tusen takk for kjapt svar!

Håper det går bra med moren din, majas mamma....

Gjest majas mamma
Skrevet

Tusen takk for kjapt svar!

Håper det går bra med moren din, majas mamma....

Takk skal du ha. Men dessverre er det ikke håp. Diagnostisert eggstokkreft med spredning, som dessverre ikke er behandlingsbart. Det er snakk om måneder, vi vet bare ikke hvor mange. Så fra nå av tar vi en dag om gangen, og planlegger ikke altfor langt frem i tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...