Gå til innhold

sf-forumet, -ikke si det er sant

Anbefalte innlegg

Gjest twisted

Er det virkelig lagt ned? Jeg har vært bortreist en stund nå og trodde det bare var midlertidig stengt, men nå er det altså avsluttet? For godt? Jeg VET det står at det er avsluttet og jeg skjønner jo hva det betyr, men jeg VIL ikke skjønne det...

Nei, nei, nei... Si at det ikke er sant?

Huff, det forumet hjalp meg jo så utrolig! Ringte til og med til ROS fordi Laila S.S rådet meg til det. Og nå hadde jeg virkelig trengt den støtten jeg fikk fra det forumet for å komme meg videre og TREFFE de fra ROS!

Er det virkelig sant??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33161-sf-forumet-ikke-si-det-er-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille tulla

hei du!

etter d jg har forstått så er d bare midlertidig stengt nå i sommerferien,fordi fagfolkene har ferie,og d bør være en person med peiling der inne..så ta d med ro..tror

ganske sikkert d åpner igjen nå snart siden ferien strax er over:-)

hei du!

etter d jg har forstått så er d bare midlertidig stengt nå i sommerferien,fordi fagfolkene har ferie,og d bør være en person med peiling der inne..så ta d med ro..tror

ganske sikkert d åpner igjen nå snart siden ferien strax er over:-)

joda, det er nok midlertidig stengt..pga. de damene er på ferie eller noe..

skal PRØVE å få ordnet det, NHD?

bare minner folk om at psykiatri småprat ble også midlertidig stengt..ble ikke også åpen småprat midlertidig stengt?

og det har vi ikke hørt noe mer om..bedre å dysse ned små selvmordstanker ved å stenge og slette ting, enn å la oss støtte de som har det så jævlig..

greit nok..forskjellige meninger..bare sint og skuffet over at verden er alltid sånn..hysje ned på ting som ikke er akseptert..

og joda, vi har det vondt..men jeg ender alltid opp med å føle meg som en drittunge med pubertetsproblemer, uten å fortjene respekt, og ender opp i en oppbevaringsboks der de visstnok skal fjerne alle loppene ved å snakke om det..

"lopper, lopper hopp nå av! vil du snakke litt om det?"

kanskje hvis jeg snakker litt mer om det, at loppene kjeder sge i hjelp, dør og detter av?

ikke veit jeg..

bare minner folk om at psykiatri småprat ble også midlertidig stengt..ble ikke også åpen småprat midlertidig stengt?

og det har vi ikke hørt noe mer om..bedre å dysse ned små selvmordstanker ved å stenge og slette ting, enn å la oss støtte de som har det så jævlig..

greit nok..forskjellige meninger..bare sint og skuffet over at verden er alltid sånn..hysje ned på ting som ikke er akseptert..

og joda, vi har det vondt..men jeg ender alltid opp med å føle meg som en drittunge med pubertetsproblemer, uten å fortjene respekt, og ender opp i en oppbevaringsboks der de visstnok skal fjerne alle loppene ved å snakke om det..

kanskje hvis jeg snakker litt mer om det, at loppene kjeder sge i hjelp, dør og detter av?

ikke veit jeg..

Hmmm...vet konkret om noen selvmordspakter nå...de oppstår utenfor småprat og...uten at det bringer småprat noe mer tilbake...

og sf-forum er vel og nede inntil et mirakel oppstår...?

ikke veit jeg..

Tror vi kan stole på at NHD gir korrekt informasjon her.

Det er Anker som har for vane å omgå problemer med å stenge tjenester - NHD gikk etter de første stengningene inn for opprettholdt Småprat - både Åpent Forum og Psykiatri - og for PM'er (men med mulighet for å kunne reservere seg mot de).

Det ser rett og slett ut som om de har havnet i en situasjon der de ikke har fagpersoner. Imidlertid burde det vært vesentlig mer åpenhet rundt hva som har skjedd - en plutselig stengning slik det skjedde tidlig i sommer er uholdbart.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...