Gjest Null peilling Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Har nettopp kjøpt meg bil så jeg har ikke greie på dette. I dag var dettet mitt flatt. En onkel skiftet til ekstradekk og sa at jeg burde ta med dettet til verksted for å sjekke om det var punktert eller om ventilen er ødelagt. Men er ikke ett dekkfirma bedre å dra til enn ett verksted? 0 Siter
adelie Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Drar du til et dekkfirma, er du garantert å punge ut for to nye dekk iallfall. Hør på onkelen din, du 0 Siter
Helmi Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Drar du til et dekkfirma, er du garantert å punge ut for to nye dekk iallfall. Hør på onkelen din, du Det stemmer da ikke, dekkfirma plugger jo punkterte dekk hvis det er mulig. Har selv et sånt dekk i bruk, fikset hos Dekkmann for vel ett år siden. 0 Siter
adelie Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Det stemmer da ikke, dekkfirma plugger jo punkterte dekk hvis det er mulig. Har selv et sånt dekk i bruk, fikset hos Dekkmann for vel ett år siden. Da bøyer vi hodet for Dekkmann! Det var bra! Men Jeg har fått plugget dekk på verksted eller bensinstasjon (ute på landet, ikke i byen, der selger de bare pølser og sånt). Aldri godt å vite om folk er objektive når de har sjansen til å selge deg noe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.