Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

For en stund siden var jeg veldig aktiv og trente nesten hver dag og spiste usunt bare i helgene. Så stoppa jeg i noen måneder, men starta så smått opp igjen nå ettersom jeg begynte å gå opp i kilo igjen.

Det rare er at dagen jeg har trent/dagene rett etter trening så fyker vekta mi opp minst 2 kilo i forhold til det jeg pleier å veie. Jeg spiser noenlunde sunt også. Dette syns jeg virker litt rart. De dagene jeg ikke trener går den ned på vanlig nivå igjen. Dvs. hele tida går vekta mi opp og ned, på en dag går jeg gjerne opp 2 kilo for så å kanskje gå ned 1,5 kilo dagen etterpå hvis jeg er heldig. Dette begynner å bli frustrerende. Jeg går jo bare opp og opp i vekt selvom jeg er sunn. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33202-vekta-g%C3%A5r-opp-og-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...