Gå til innhold

panikkangst eller sykdom

Anbefalte innlegg

Jeg stod i dusjen en dag, da jeg plutselig fikk voldsom hjertebank og kroppen begynte og skjelve ukontrollert, måtte sette meg ned da føttene ble så numme og "svake". Hyperventilerte en stund, men klarte og roe den verste hjertebanken etter en stund. Resten av dagen var jeg helt passiv med ømme og vonde muskler og nedsatt kraft i hele kroppen.Var også svimmel, mor fikk meg på legevakten, der jeg fikk 2 vival, dette hjalp litt. hva var dette? og hva er behandlingen. Er redd for og få det igjenn, hva gjør jeg da? Vil tilføye at jeg er fantastisk fornøyd med livet mitt, med en liten sønn og har nettopp giftet meg:-) Derfor tror jeg ikke det er noe psykisk.På forhånd takk for svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332043-panikkangst-eller-sykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...