AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars 21 minutes ago, stjernestøv said: Ødelegger det nervesystemet? Ikke permanent, men du kan utvikle toleranse og avhengighet. Anonymkode: 06ec6...dd3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke permanent, men du kan utvikle toleranse og avhengighet. Anonymkode: 06ec6...dd3 Takk, tenkte permanent og at det ble svidd opp på en måte. 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Misbruker er ikke bra for nervesystemet, men riktig bruk kan være gunstig i noen tilfeller, det varierer 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars wizwazwoz skrev (18 minutter siden): Misbruker er ikke bra for nervesystemet, men riktig bruk kan være gunstig i noen tilfeller, det varierer Jeg misbruker det ikke, leste om ei som hadde slutta og fått varige men. 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars 12 minutes ago, stjernestøv said: Jeg misbruker det ikke, leste om ei som hadde slutta og fått varige men. Da går det sikkert fint. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Forfatter Skrevet 17. mars wizwazwoz skrev (2 minutter siden): Da går det sikkert fint. Håper det, har jo planer om å slutte jeg og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.