Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel, jeg vet ikke jeg... jeg har også fått sinnsykt mange svar fra NHD... syns vi er ganske like, jeg. Rart jeg ikke fikk beskjed om det samme.

Det samme har jeg lurt på mange ganger. Dere er ikke ulike i framtoning på dol, dere to. Dere veksler mellom de mest vettuge og intelligente/velskrevne svar/spørsmål, til spørsmål/innlegg som minner om 3-4- års- stadiet.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• Glimtipper

5

• Bookworm

1

• Miamarian

1

Mest aktive i denne tråden

Det samme har jeg lurt på mange ganger. Dere er ikke ulike i framtoning på dol, dere to. Dere veksler mellom de mest vettuge og intelligente/velskrevne svar/spørsmål, til spørsmål/innlegg som minner om 3-4- års- stadiet.

Hehe, det er sikkert demens, for da begynner man jo ofte å "gå i barndommen". :-)

Annonse

Unnskyld at jeg sier det, J31...men det var jammen på tide at du "skjønte" dette. Her er det hundrevis av brukere som ønsker seg den samme spesialforpleining fra Nhd som du har fått, men som knappest oppnår et svar på noen av sine spørsmål.

Jeg vet at du vil svare at "dette skjønner du godt", men jeg tror ikke at du er helt ærlig når du sier det. Du bare vet at det det er det riktige å svare, uten ha noen mer forståelse for problemstillingen enn det:-)

GLOAT.

Gjest men ønsker henne alt godt

''Hun lirer fra seg innlærte høflighetsfraser, men skjønner egentlig ikke bæret....''

J31 skjønner mye.

Nja... Gjør hun egentlig det??? Tilsynelatenede kanskje, i velformulerte, unnskyldende setninger hvor hun gang på gang forsikrer oss om at hun nå forstod alt så meget bedre, og at hun fra nå av skal skjerpe seg og forsøke å følge råd og veiledning som hun er svært så takknemlig og rørt over å ha fått fra oss andre, og bla bla bla...

Gang på gang viser det seg å være tomme ord! Hennes adferd vitner om at hun egentlig ikke skjønner en dritt...

Annonse

De som selv sparker ligger ikke nede.

Det vet du ingenting om. Det kan finnes et utall av folk som bare leser på dette forumet, men som anser det som usannsynlig at de noensinne vil få svar fra en psykiater på det de spør om. Fordi de føler seg for ubetydelige. Det er de som virkelig ligger nede.

Gjest men ønsker....

Det vet du ingenting om. Det kan finnes et utall av folk som bare leser på dette forumet, men som anser det som usannsynlig at de noensinne vil få svar fra en psykiater på det de spør om. Fordi de føler seg for ubetydelige. Det er de som virkelig ligger nede.

Godt sagt! Sånn kan det også være...

Hva har det med meg å gjøre?

Gjest Nickløsheletia

Kun for å avslutte tråden, og jeg synes du også skal gjøre det samme nå..

Jeg synes du skal ta rådet veldig alvorlig og ikke si mer i denne tråden.

Jeg synes egentlig det går litt for langt her i denne tråden nå og jeg råder deg til å logge av og ikke lese mer.

Nja... Gjør hun egentlig det??? Tilsynelatenede kanskje, i velformulerte, unnskyldende setninger hvor hun gang på gang forsikrer oss om at hun nå forstod alt så meget bedre, og at hun fra nå av skal skjerpe seg og forsøke å følge råd og veiledning som hun er svært så takknemlig og rørt over å ha fått fra oss andre, og bla bla bla...

Gang på gang viser det seg å være tomme ord! Hennes adferd vitner om at hun egentlig ikke skjønner en dritt...

J31 er ikke dum, men hun driver og manipulerer noe voldsomt. Om det er bevisst eller ubevisst vet jeg derimot ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...