Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke så viktig om manipulasjonen skjer bevisst eller ubevisst? Men jeg har sett de siste dagene at hennes fortvilelse har økt i takt med at hun ikke får svar fra nhd, for til slutt å ende med et råd fra nhd om at hun bør logge seg ut for godt. Hun har hevet seg på forumet med spørsmål til han - når hun ser at han er til stede. Mye mulig at du ikke har lagt merke til dette, slik som jeg har gjort.

Jeg unner J31 alt mulig godt, det er ikke der det ligger. Men innimellom så trenger man å få en tilbakemelding om hvordan den virkelige verden er - og hva man kan forvente seg i den. Og mange på dol har vært med på å ødelegge hennes forståelse av hvordan virkeligheten egentlig er - for de fleste av oss.

Jeg har gjort akkurat det samme noenganger.

Sett at NHD har vært der og skrevet innlegg.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• Glimtipper

5

• Bookworm

1

• Miamarian

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg har gjort akkurat det samme noenganger.

Sett at NHD har vært der og skrevet innlegg.

Det er ikke det som er poenget. Det er klart at det er mulig å benytte seg av at man ser at HND er på plass og spørre hvis det er noe man lurer på.

Det blir noe helt annet når det ser ut som om det produseres innlegg kun for å få oppmerksomhet og svar (fordi det har vært spurt om det samme mange ganger før) når man ser at han er innom, for deretter å komme med et tilleggsspørsmål etter 1 min., fordi man ikke får øyeblikkelig svar, eller han svarer en annen bruker. Og så, når man etter en halv time til skriver: "Jeg ønsker ikke svar allikevel", fordi man ikke har fått respons så raskt man ønsket, eller ikke i det hele tatt.

Og ikke minst når dette ser ut til å være et mønster som gjentar seg ganske ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...