siameser Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det virker som om jeg har fått tilbakefall av angsten, etter å ha vært frisk i flere måneder, og før det i to år. Selve angsten kan jeg takle, så lenge det er dag og jeg har noe å holde på med som kan distrahere. Intens, fysisk aktivitet hjelper mest. Problemet er at denne angsten slår seg så voldsomt på kroppen. Hvordan kan jeg best dempe kvalmen, munntørrheten, diareen, kaldsvetten, osv? Jeg må fly på do hele tiden. Det snurper pg knyter seg i halsen, magen, og hele veien nedover. Jeg må ha vannflaska med meg overalt fordi munnen er så tørr og nummen. Det går utover jobben, og jobben har vært en veldig viktig distraksjon fra angst-tankene. Det er helt sikkert noen her inne med erfaring fra sånt...hva gjør dere for å roe ned kroppen? Er det noen spesiell treningsform som virker, for eksempel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/332125-fysiske-angstsymptomer-r%C3%A5d-til-selvhjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.