Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke NHD at det går bra med min DOL-bruk sånn som det er nå, altså at NHD/Webmaster ikke tillater at jeg skriver destruktive innlegg? Skal selvsagt prøve å unngå å gjøre det, slik at det ikke oppstår et arbeid med å slette - men jeg ser at J31 har fått råd om å forlate DOL for godt - noe jeg ikke har noe lyst til. Men jeg vil jo også rette meg etter rådene fra psykiateren, og ellers ikke være til bryderi for establisementet. Så jeg lurer på om ting er greit nå. I dag har jeg ikke startet noen tråder selv, bare svart litt sporadisk her og der - jeg ønsker å fortsette å kunne gjøre dette. DOL er en fin å ha når man ikke har noe sosialt liv (skal selvsagt jobbe mot å få et mer sosialt liv ellers fremover).

Videoannonse
Annonse
Gjest lalala land
Skrevet

Lurer på en ting, bruker du bare dol eller er du på andre forum rundt omkring på nettet også?

Det finnes mange forum på nett, og hvis enkelte tema interesserr deg veldig mye så kan det jo også være et greit tidsfordriv å oppsøke disse og kunne debattere helt fritt :)

Skrevet

Lurer på en ting, bruker du bare dol eller er du på andre forum rundt omkring på nettet også?

Det finnes mange forum på nett, og hvis enkelte tema interesserr deg veldig mye så kan det jo også være et greit tidsfordriv å oppsøke disse og kunne debattere helt fritt :)

Jeg er på andre steder og, men det er lite som interesserer... lite som interesserer her på DOL også, men enkelte ting er det da morsomt å svare på / starte en tråd om...

Gjest Vil gjerne se det
Skrevet

"... men jeg ser at J31 har fått råd om å forlate DOL for godt -..."

Ser folk snakker om det her, men jeg finner det ikke. Kan du være så snill å gi meg linken?

Er nysgjerrig...

Skrevet

Ser folk snakker om det her, men jeg finner det ikke. Kan du være så snill å gi meg linken?

Er nysgjerrig...

J31 har bare selv fortalt at NHD har gitt henne dette rådet. Så sannsynligvis på mail, og ikke på forumet.

Gjest Vil gjerne se det
Skrevet

J31 har bare selv fortalt at NHD har gitt henne dette rådet. Så sannsynligvis på mail, og ikke på forumet.

Ok, takk! :-)

Skrevet

Er nysgjerrig...

Jeg så hun skrev det selv, jeg! Har ikke sett NHD skrive det.

Gjest verdensnavle
Skrevet

Jeg er på andre steder og, men det er lite som interesserer... lite som interesserer her på DOL også, men enkelte ting er det da morsomt å svare på / starte en tråd om...

Selvfølgelig.

Du er jo stort sett opptatt av smir. Samtidig som det virker du forventer at alle her er like opptatt av SMIR som det du er. Hva med å ta et valg om å bli litt mindre selvsentrert. Som feks bruk DOL men delta i andre emner som ikke dreier seg om SMIR.

Du har tidligere hatt veldig konstruktiv bruk her på psykiatri også hvor du har kommet med gode svar og innspill til mange andre. Hvorfor ikke gjenoppta dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...