Gå til innhold

NHD Slike tillfeller ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er du drøy...

Er man syk, så vil man lete etter svar og en vei ut av det..

Takk for din omtanke ,Mien. Jeg viste at det var forstandige mennesker her inne på dol, som kunne skjønne sånne ting. Jeg er ikke typen som liker å mase, men stiller spørsmål. Helst bruker jeg tiden her til å prøve å hjelpe andre, men kan vel ikke vente at alle kan skjønne det ? Et problem som jeg har slitt med i 30 år, er min nedstemthet, og den enste muligheten, føler jeg, for å få ECT behandling, er om min depresjon er feilvurdert som ikke alvorlig nok på grunn av Asperger. Hvis det er tilfelle, så er det mulig, slik anestesilegen nevnte for meg i telefonen, at jeg allikevel kan få Ect behandling. Hele mitt familie liv står på spill, har mistet mye allerede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332170-nhd-slike-tillfeller/#findComment-2782537
Del på andre sider

Takk for din omtanke ,Mien. Jeg viste at det var forstandige mennesker her inne på dol, som kunne skjønne sånne ting. Jeg er ikke typen som liker å mase, men stiller spørsmål. Helst bruker jeg tiden her til å prøve å hjelpe andre, men kan vel ikke vente at alle kan skjønne det ? Et problem som jeg har slitt med i 30 år, er min nedstemthet, og den enste muligheten, føler jeg, for å få ECT behandling, er om min depresjon er feilvurdert som ikke alvorlig nok på grunn av Asperger. Hvis det er tilfelle, så er det mulig, slik anestesilegen nevnte for meg i telefonen, at jeg allikevel kan få Ect behandling. Hele mitt familie liv står på spill, har mistet mye allerede.

Jeg har sett mange få hjelp av ECT.

Håper dette kan hjelpe deg.

Virkelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332170-nhd-slike-tillfeller/#findComment-2782540
Del på andre sider

Annonse

Noe sjeldent x noe svært sjeldent = noe ekstremt sjeldent.

Nei, jeg har ikke vært borte i noen med behov av ECT som også har hatt muskeldystrofi.

Nei, denne typen er svært skjelden, den heter: Limb-girdle muskeldystrofi (LGMD) men den må være svært svak, for jeg har ingen kraftnedsettelse i musklene, noe som skulle i tillfelle være vanlig i min alder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332170-nhd-slike-tillfeller/#findComment-2783090
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...