Gå til innhold

Brainstorming!

Anbefalte innlegg

Har BP 2.

Vært stabil lenge på medisiner.

MEN har i sommer jobbet veldig mye, spist for mye søtt og alt for mye mat fra gatekjøkken osv. Har kjent på kroppen at den ikke får riktig og stabilt tilført næring. Noe den trenger pga hardt fysisk arbeid. Har tatt tak i det, og spiser nå riktig igjen. Sover også godt pga Seroquel.

Hatt endel uppgjort med kjæresten som har slitt på, men som nå er i orden.

Nå puster depresjonen meg i nakken.

Positive ting jeg gjør for å forhindre en nedtur:

Ikke isolere meg, trener, spiser godt og riktig, finner på ting med ungene, prøver å være en god kjæreste, få nok søvn, roe ned på jobbingen.

Men jeg er tung, tung i hode..

Er det bare medisiner som kan hjelpe, da må jeg øke enda mer isåfall. Ikke aktuellt å endre/ skifte type, de jeg har er gode nok, det er jeg som har levd litt uansvarlig i sommer.

Kom ann, pøs på med råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332203-brainstorming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt kjent med en som var bi 2 når jeg var inn til utredning i vår, en mann. Han hadde flere ganger kommet inn til innleggelse når det ble for ille for han. I tilegg til medisiner, så hadde også fått ECT behandling tidligere som hadde vært til god hjelp for han, men det virket som han ikke var så nøye med kostholdet og sånne ting. Det høres ut som du skulle ha god grunnlag for å lykkes, så du må få litt ekstra omsorg nå, og kanskje også få prøvd behandlingsformer som du ikke har prøvd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332203-brainstorming/#findComment-2782541
Del på andre sider

Ble litt kjent med en som var bi 2 når jeg var inn til utredning i vår, en mann. Han hadde flere ganger kommet inn til innleggelse når det ble for ille for han. I tilegg til medisiner, så hadde også fått ECT behandling tidligere som hadde vært til god hjelp for han, men det virket som han ikke var så nøye med kostholdet og sånne ting. Det høres ut som du skulle ha god grunnlag for å lykkes, så du må få litt ekstra omsorg nå, og kanskje også få prøvd behandlingsformer som du ikke har prøvd

Takk for svar..

Tror nok kanskje litt oppmerksomhet og omsorg er det jeg kan trenge. Har vært veldig alene i mye vanskelige ting som har skjedd. Trodde egentlig alt var over nå. Men for oss som har bp kan balansen være hårfin, selv om vi prøver å gjøre alt riktig..

Noen uker med mer stress og mindre regelsmessighet var nok for min del.

Det retter seg nok opp igjen. Med litt tålmodighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332203-brainstorming/#findComment-2782546
Del på andre sider

Svingstang1365381247

Takk for svar..

Tror nok kanskje litt oppmerksomhet og omsorg er det jeg kan trenge. Har vært veldig alene i mye vanskelige ting som har skjedd. Trodde egentlig alt var over nå. Men for oss som har bp kan balansen være hårfin, selv om vi prøver å gjøre alt riktig..

Noen uker med mer stress og mindre regelsmessighet var nok for min del.

Det retter seg nok opp igjen. Med litt tålmodighet.

Ja jeg tror faktisk det å ha kjæresten din i nærheten, og masse varme og omsorg fra han vil gjøre deg godt:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332203-brainstorming/#findComment-2782788
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...