Gå til innhold

psykotiske gjennombrudd ?

Anbefalte innlegg

Gjest Skeptisker

Jeg har vært inni en lang periode med depresjon, de siste årene med depresjon har det vært på den måte at jeg innimellom har "sett ting" mennesker, dyr you name it på steder der det ikke er noen. Dette er ikke klare bilder, men blir av mitt mentale aparat oppfattet som tilstedeværende. Inntil jeg får sjekket bedre etter hva jeg ser, samt bekreftet at det ikke er noen der.

Det er mer som fornemmelser. Men hjernen har en klar oppfattelse av hva som blir sett.

Jeg har vært kun fysisk tilstede i verden. Innimellom har de skikkelsene blitt mer "aktive" det vil si jeg har sett det oftere. Det har vært ganske plagsomt å hele tiden dobbeltsjekke. Det har gidd seg etter at jeg begynnte på SSRI. Kan man si at dette var begynnende synshallusinsjoner?

Jeg har ikke peiling på om slike ting forverres under stress, i og med at jeg har gått under konstant stresspåvirkning.

Jeg har prøvd å fungere normalt. Gjort de normale dagligdagse. Mekanisk vel og merke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332260-psykotiske-gjennombrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...