Gjest Anonyme venn Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Hei! Jeg er 12 år og en veninne av meg er også 12 og hun har kjempe smærter i brystet,hun har utrolig vondt når henne puster inn,Hva kan det være? Ho trenger virkelig hjelp! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Det er neppe noen som kan svare på det her, hun bør ta en tur til lege. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Om en ung jente får sterke smerter i brystet når hun puster inn, og dette varer mer enn 15 minutter, synes jeg foreldrene skal bestille time hos fastlegen. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 For det første - snakk selvsagt med foreldrene sine, og få en time hos lege. For det andre, hvis det er sånne stikk som ikke varer mer enn et minutt eller så - og som blir verre når man puster dypt inn, men går over når man holder pusten/puster overfladisk en stund - så er dette ganske vanlig. Men uansett bør det jo sjekkes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.