Gå til innhold

Kjedsomhet og inaktivitet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaring er at (spesiellt om en er litt nedfor eller har vært i lite aktivitet lenge) så kommer ikke lysten på å gjøre noe av seg selv. En må starte å gjøre noe så kommer motivasjonen etterpå, om det er noe en kan trives med.

Mulig man må det, ja...

Jeg prøver jo å få gjort ting. Men jeg kommer stadig tilbake til et stadie der ingenting gir glede.

Blir kanskje bedre når skolen starter. Da "tvinges" jeg jo til å gjøre noe.

Gjest profile

Mulig man må det, ja...

Jeg prøver jo å få gjort ting. Men jeg kommer stadig tilbake til et stadie der ingenting gir glede.

Blir kanskje bedre når skolen starter. Da "tvinges" jeg jo til å gjøre noe.

Det kan muligens hjelpe og ha en plan, et mål du vil oppnå på lengre sikt, da kan det være lettere å gå på en "oppgave" selv om en ikke har så veldig lyst akuratt der og da, når en vet at det er et steg på vei mot målet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...