Gå til innhold

Depresjon uten behandling

Anbefalte innlegg

Gjest NNakkuratnå

Jeg fikk for et par år siden behandling for moderat depresjon, i form av jevnlige timer hos psykiater + Efexor. Ting ble bedre, og jeg sluttet etter to år med begge deler. Nå føler jeg at depresjonen har kommet tilbake, jeg kjenner igjen mange av symptomene fra den gang. Det er bare det at jeg også har veldig mange gode dager hvor jeg føler meg glad og "problemfri". Jeg har mye motforestillinger mot antidepressiva, og vil helst unngå det. Men hvis det er sånn at det er en depresjon som er problemet mitt, er det mulighet for at dette kan forsvinne uten behandling? Jeg lærte mange ting fra forrige behandlingsrunde som jeg nyttiggjør meg hver dag, og det hjelper jo litt.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332314-depresjon-uten-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har plaget med dette mye selv opp igjennom årene.. Medisiner eller ikke medisiner ? Hvor mye ? Har valgt å ta en liten dose, siden jeg ikke merker noe bedring hvis jeg høyner den..Hvor lenge tok du medisiner før du sluttet med de ? Hvor lang tid gikk det fra du sluttet med medisinene til du fikk symtomer på depresjon igjen da ? Du burde selvfølgelig sluttet med samtalene, men om du skulle kutte ut medisinen var kanskje ikke så lurt. Men jeg vet jo ikke hva er best for deg, men ut fra det jeg forstår med depresjon så.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...