Gå til innhold

Hjelp - hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest i krise

En person jeg har anmeldt har kontaktet meg i sommer og jeg fikk skikkelige reaksjoner på det. Vet ikke hva hn kan finne på. Er livredd, og hj.apparatet er på ferie. Men kan få innleggelse om jeg vil, ved å kontakte fastlegen i morgen. Bør jeg gå for det? Jeg har allerede gjort 1 ting jeg angra på i dag, er redd for å gjøre flere. Fordi det gjør så grusomt vondt inni meg. Lå og hylte av indre smerte i sted, prøvde å kaste opp. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332348-hjelp-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i krise

Hva hindrer deg i å legge deg inn?

Skammen over å ha vært der mange ganger før, hva de skal tenke om meg, at de skal tenke jeg ikke fortjener plassen og burde skamme meg. Jeg er full av skyldfølelse og skam, og føler meg ikke verdt nok til plassen. Andre trenger den mer, osv. Og så er det skammen overfor familien, som mener jeg bør greie meg selv og når jeg blir innlagt greier jeg meg ikke selv ifølge dem. Men det gjør jeg vanligvis, bare ikke i ei krise

Gjest annonymia

Skammen over å ha vært der mange ganger før, hva de skal tenke om meg, at de skal tenke jeg ikke fortjener plassen og burde skamme meg. Jeg er full av skyldfølelse og skam, og føler meg ikke verdt nok til plassen. Andre trenger den mer, osv. Og så er det skammen overfor familien, som mener jeg bør greie meg selv og når jeg blir innlagt greier jeg meg ikke selv ifølge dem. Men det gjør jeg vanligvis, bare ikke i ei krise

Det er vel de som behandler deg som mener du bør innlegges? Du bestemmer sikkert ikke dette helt selv? Du hadde helt sikkert ikke fått plass om noen andre var sykere enn deg.

Gjest i krise

Det er vel de som behandler deg som mener du bør innlegges? Du bestemmer sikkert ikke dette helt selv? Du hadde helt sikkert ikke fått plass om noen andre var sykere enn deg.

Det er psykologen som jeg fikk kontakt med i sted, spurte flere ganger om jeg ville innlegges. Kanskje jeg burde det, for noe ble ødelagt inni meg etter at vedk som jeg har anmeldt tok kontakt. Hn er svært dyktig til å manipulere og vet hva hn gjør. Jeg har ikke svart på henvendelsen, men fikk likevel reaksjoner pga det hn skrev. Vil helst klare meg selv, men det ble for mye for meg i dag rett og slett, og noe brast inni meg, og gamle traumer kom tilbake..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...