Gå til innhold

Mistet all sexlyst med Cipralex....

Anbefalte innlegg

Gjest ingen nick her idag

Jeg har brukt Cipralex 10 mg i snart 3 mnd med god effekt på min depresjon. Da jeg var deprimert var sexlysten fraværende, men vi hadde god sex innimellom likevel, og jeg hadde ingen problem med å få orgasme.

Etter oppstart på Cipralex har all sexlyst forsvunnet, og jeg har ikke greid tanken på sex på den tiden. Jeg har prøvd å onanere men jeg føler ingenting. Dette er selvsagt trist både for meg og min partner.

Finnes det råd? Burde jeg bytte medisin, og i så tilfelle til hva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332350-mistet-all-sexlyst-med-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svingstang1365381247

Gå over til Efexor, det gjorde jeg og har ingen bivirkninger. Cipralex ødela for min potens, deprimerende nok i seg selv...

I tillegg så føler jeg meg ikke "flat" som med Cipralex, med Efexor har jeg ett naturlig følelsesliv. Så dette er mitt råd

Gjest absolutt ikke i dag

Gå over til Efexor, det gjorde jeg og har ingen bivirkninger. Cipralex ødela for min potens, deprimerende nok i seg selv...

I tillegg så føler jeg meg ikke "flat" som med Cipralex, med Efexor har jeg ett naturlig følelsesliv. Så dette er mitt råd

Jeg hadde det også sånn, fikk høre at det var en vanlig bivirkning. Men om med. hjelper så er det kanskje verdt det? Hos meg gikk det over da jeg sluttet med disse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...