Gå til innhold

psykologen min er sykelig interessert i meg.

Anbefalte innlegg

Gjest Leele

Takk til alle som har svart, komt med råd og støtte. Skjønner att det kan være vanskelig å tro meg, sett utenfra.

Psykologen min er ikke ett dårlig menneske og det er viktig for meg å få frem. Han klarer bare som sagt ikke å skille mellom privatliv og jobb.

Vet han aldri ville gjort meg noe, men hans interesse i meg og mitt liv er for invaderende. Det ser jeg nå, derfor jeg valgte å spørre om råd.

Så igjen, takk. Ser klart nå.

Fortsetter under...

Gjest Ikke noe problem

Takk til alle som har svart, komt med råd og støtte. Skjønner att det kan være vanskelig å tro meg, sett utenfra.

Psykologen min er ikke ett dårlig menneske og det er viktig for meg å få frem. Han klarer bare som sagt ikke å skille mellom privatliv og jobb.

Vet han aldri ville gjort meg noe, men hans interesse i meg og mitt liv er for invaderende. Det ser jeg nå, derfor jeg valgte å spørre om råd.

Dårlig menneske eller ikke.....han oppfører seg i alle fall FEIL.

Og jeg mistenker at du har litt sympati med han.Det er det INGEN grunn til.

Hør på Nhd!

• 2 uker senere...
Gjest avslutt og anmeld

Hvis du ikke anmelder ham til Psykologforeningens Fagetiske Råd, vil han fortsette å blande sammen jobb og privatliv.

Hvis hans væremåte får konsekvenser for ham ved en anmeldelse der de undersøker saken - uansett om du blir trodd eller ikke - så vil han nok være forsiktigere i framtiden til å gjøre det samme overfor andre.

Hvis du googler Norsk Psykologforening, finner du sikkert ut hvordan du går fram. Du kan ringe dem også, og spørre (anonymt. hvis du vil).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...