Gjest Leele Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Takk til alle som har svart, komt med råd og støtte. Skjønner att det kan være vanskelig å tro meg, sett utenfra. Psykologen min er ikke ett dårlig menneske og det er viktig for meg å få frem. Han klarer bare som sagt ikke å skille mellom privatliv og jobb. Vet han aldri ville gjort meg noe, men hans interesse i meg og mitt liv er for invaderende. Det ser jeg nå, derfor jeg valgte å spørre om råd. Så igjen, takk. Ser klart nå. 0 Siter
Gjest Ikke noe problem Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Takk til alle som har svart, komt med råd og støtte. Skjønner att det kan være vanskelig å tro meg, sett utenfra. Psykologen min er ikke ett dårlig menneske og det er viktig for meg å få frem. Han klarer bare som sagt ikke å skille mellom privatliv og jobb. Vet han aldri ville gjort meg noe, men hans interesse i meg og mitt liv er for invaderende. Det ser jeg nå, derfor jeg valgte å spørre om råd. Så igjen, takk. Ser klart nå. Dårlig menneske eller ikke.....han oppfører seg i alle fall FEIL. Og jeg mistenker at du har litt sympati med han.Det er det INGEN grunn til. Hør på Nhd! 0 Siter
Gjest avslutt og anmeld Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Takk til alle som har svart, komt med råd og støtte. Skjønner att det kan være vanskelig å tro meg, sett utenfra. Psykologen min er ikke ett dårlig menneske og det er viktig for meg å få frem. Han klarer bare som sagt ikke å skille mellom privatliv og jobb. Vet han aldri ville gjort meg noe, men hans interesse i meg og mitt liv er for invaderende. Det ser jeg nå, derfor jeg valgte å spørre om råd. Så igjen, takk. Ser klart nå. Hvis du ikke anmelder ham til Psykologforeningens Fagetiske Råd, vil han fortsette å blande sammen jobb og privatliv. Hvis hans væremåte får konsekvenser for ham ved en anmeldelse der de undersøker saken - uansett om du blir trodd eller ikke - så vil han nok være forsiktigere i framtiden til å gjøre det samme overfor andre. Hvis du googler Norsk Psykologforening, finner du sikkert ut hvordan du går fram. Du kan ringe dem også, og spørre (anonymt. hvis du vil). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.