Gjest magnus84 Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 "magnus" har fra han var 18 hatt tilstander der han har kjørt bil (uten førerkort), brukt opp over 150 000(med lån og mobil abonoment) på ingen ting uten og tenke på konsikvenser, så nå sliter magnus med ca 50 000kr i inkasso regninger som han i ettertid har innsett at de ikke forsvinner av seg selv. magnus har følt seg uskadelig og uovervinnelig, i disse periodene som han har vert "ikke" seg selv. "magnus" sitt humør kan skifte fra time til time og min til min, mens "magnus" var innlagt har humøret skiftet vertfall 15 ganger , noen fra depresjon til "normal" og noen ganger fra depresjon til "hypoman" . magnus klarte ikke og ligge i senga " måtte gå og røyke skrive på dataen osv. har "magnus" bipolar tror du? medisin: cipralex 30mg (om morgen) ingen virkning. mann 24år 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Det lukter bipolar av det der. Hvorfor har de ikke latt han prøve stemningsstabiliserende`? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Det kan være bipolar lidelse. I så fall er Cipralex ikke riktig medisin. Sikker diagnose kan han få av behandler på sykehuset. 0 Siter
Gjest magnus84 Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Det kan være bipolar lidelse. I så fall er Cipralex ikke riktig medisin. Sikker diagnose kan han få av behandler på sykehuset. jeg har vert og tatt en bipolar test men siden jeg slo ut på angst,raseri,deppresjon så skulle jeg hennvises til nervopsykologisk tjeneste før de endret medisin. de skulle være sikker på diagnosen først 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.