Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spurte i et tidligere innlegg om dose for søvn på truxal for en som er litt innspist på benzo. Prøvde truxal 25 + 25 + melatonin med utmerket effekt for søvnen. Men har fått mer angst og depressive symptomer form av tomhet. Kan dette komme med engang??

Kan være abstinens grunnet full seponering av flunipam?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332445-truxal-%C3%B8kt-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være abstinens grunnet full seponering av flunipam?

JA. Helt klart.

Takk for svar. Benzo er en utmerket medisin, men effekten forsvinner hos mange etter langtids bruk og seponeringsabstinens er kjipt. Har opplevet det før og da vet jeg at det blir verre før det blr bedre. Kanskje jeg skal bruke et par vival og trappe ned 1/4 hver uke i steden for flunipam seponering på ny.

Som sagt vært igjennom det før og utmattelse, depressove tendenser hodepine, svimmelhet, jelly-legs og kvalme orker jeg kke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...