Gå til innhold

Gleder er til for å deles :-)

Gjest Et skritt frem og to tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Et skritt frem og to tilbake

Det ser ut som ting ordner seg nå,og jeg er så glad for det :-)

Føler meg sterk og klar for nye utfordringer,det er herlig! Måtte det vare. Ville bare dele det med dere,det positive som skjer i livet mitt. Smiler for meg seg og tenker "dette skal gå bra".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332465-gleder-er-til-for-%C3%A5-deles/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidligere bruker

Lykke til! Jeg slet i mange år med angst og depresjon i årevis etter litt for mange påkjenninger i hverdagen. Nå er det et tilbakelagt stadium, ting er roligere rundt meg og jeg lærte mye av det jeg var igjennom. Jeg har lært hva jeg tåler og ikke tåler, dvs jeg har lært meg å si nei. Og å ikke slite meg helt ut før jeg hviler meg. Så nå har jeg det virkelig bra.Det er håp heldigvis, samme hvor tungt det ser ut! Jeg trodde jeg ville bli her på psykiatroforum for ever. Men nå er det akkurat som den tida ikke har vært. Det er rart. Det var godt å komme vekk herfra, for jeg følte det holdt meg nede når først tilfriskningen skjøt fart. Men jeg er innom nå og da. Ønsker alle alt godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...