Gjest sommerferie neste år :-) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Vi lurer på å leie hus en eller annen plass i Frankrike neste sommer.To familier ilag. Noen som har tips?? Både om hus/sted og nettsted. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Vi har leid hus i Frankrike flere steder. Vi har leid fra ulike firmaer og har stort sett funnet husene ved å søke på Google (f.eks. "house rental france" o.l). Dog har vi ikke ønsket å leie direkte og har holdt oss til de som leies ut via større og etablerte utleiefirmaer. F.eks. www.holidaylettings.co.uk og www.novasol.com m.fl. - det finnes mange andre som sikkert er like bra. Som antydet over ville jeg holdt meg til de større firmaene eller andre dere er rimelig sikre på at er seriøse. Vi har stort sett betandig vært fornøyd. 0 Siter
Gjest sommerferie neste år :-) Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Vi har leid hus i Frankrike flere steder. Vi har leid fra ulike firmaer og har stort sett funnet husene ved å søke på Google (f.eks. "house rental france" o.l). Dog har vi ikke ønsket å leie direkte og har holdt oss til de som leies ut via større og etablerte utleiefirmaer. F.eks. www.holidaylettings.co.uk og www.novasol.com m.fl. - det finnes mange andre som sikkert er like bra. Som antydet over ville jeg holdt meg til de større firmaene eller andre dere er rimelig sikre på at er seriøse. Vi har stort sett betandig vært fornøyd. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.