Lotte :o) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Vi bblir ikke helt ut om to år da, hvis vi maler kjøkkenet i kaffe latte? Caffe latte må da se litt sykt ut mot eikefargen??! Gå heller for en antikkhvit farge. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Han skal komme hjem og sove, men jeg aner ikke hvor lenge vaktene er - så vi planlegger nå som om han blir borte i fem dager.... Vanvittig så susen jeg ble av de to glassene med vin.... ;-) Hehe! 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249077547' post='4185842] Caffe latte må da se litt sykt ut mot eikefargen??! Gå heller for en antikkhvit farge. En grå hvit farge mot en gyllen tresort? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249077547' post='4185842] Caffe latte må da se litt sykt ut mot eikefargen??! Gå heller for en antikkhvit farge. Sykt,,,? Mulig det.... Nå raver vi i seng... HE - HE - nå¨virker visst kjøleskapet vårt igjen :-) Dødskrampe! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Sykt,,,? Mulig det.... Nå raver vi i seng... HE - HE - nå¨virker visst kjøleskapet vårt igjen :-) Dødskrampe! *s* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 En grå hvit farge mot en gyllen tresort? kaffe latte er det jo litt brunt i, altså litt gyllen vel? Ville kalle den mer beige (hvis en skull evære ultragammel og ikke moderne i faktene) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Vi bblir ikke helt ut om to år da, hvis vi maler kjøkkenet i kaffe latte? Det håper jeg ikke. Da blir vi det også:-) Nei, jeg tror dette er en farge som vil holde seg lenge. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Det håper jeg ikke. Da blir vi det også:-) Nei, jeg tror dette er en farge som vil holde seg lenge. Bra. Stoler på deg! Nå tasser vi i seng. Må bare flytte 5-åringen fra vår seng til hennes seng, dvs en trapp ned... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Bra. Stoler på deg! Nå tasser vi i seng. Må bare flytte 5-åringen fra vår seng til hennes seng, dvs en trapp ned... God natt:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 En grå hvit farge mot en gyllen tresort? I hvertfall ikke caffe latte. Vi malte soverommet i den fargen. For en kjedelig farge. Jeg syntes den var sååå fin, men det gikk over fort... Men det var ikke antikkhvit jeg tenkte på, det ble feil. Kommer ikke på hva den heter.. dis, dus... dun?! Dun tror jeg. Den er varmere, uten det kvalme gulbrekket. Tør jeg si hva jeg mener om lys toscana...? Nei. ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 kaffe latte er det jo litt brunt i, altså litt gyllen vel? Ville kalle den mer beige (hvis en skull evære ultragammel og ikke moderne i faktene) Kaffe med fløte i :-) 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249077940' post='4185855] I hvertfall ikke caffe latte. Vi malte soverommet i den fargen. For en kjedelig farge. Jeg syntes den var sååå fin, men det gikk over fort... Men det var ikke antikkhvit jeg tenkte på, det ble feil. Kommer ikke på hva den heter.. dis, dus... dun?! Dun tror jeg. Den er varmere, uten det kvalme gulbrekket. Tør jeg si hva jeg mener om lys toscana...? Nei. ;-) Lys toscana og "dun" er utrolig like:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249077940' post='4185855] I hvertfall ikke caffe latte. Vi malte soverommet i den fargen. For en kjedelig farge. Jeg syntes den var sååå fin, men det gikk over fort... Men det var ikke antikkhvit jeg tenkte på, det ble feil. Kommer ikke på hva den heter.. dis, dus... dun?! Dun tror jeg. Den er varmere, uten det kvalme gulbrekket. Tør jeg si hva jeg mener om lys toscana...? Nei. ;-) Husker vi testet lys toscana på ei fjøl for noen år siden da vi skulle male soverommet (det er faktisk 6 år siden), men vi falt på kaffe latte. Kan du finne ut hva den frgen heter - dus, dun e.l. Må ha noe lyst. Orker ikke male kjøkkeninnredningen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Lys toscana og "dun" er utrolig like:-) Hmmm - ja, da trampet jo Lotte skikkelig i salaten ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Lys toscana og "dun" er utrolig like:-) Jeg ser forskjellen, for å si det sånn ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Kaffe med fløte i :-) Heller fløte med kaffe i :-) 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Husker vi testet lys toscana på ei fjøl for noen år siden da vi skulle male soverommet (det er faktisk 6 år siden), men vi falt på kaffe latte. Kan du finne ut hva den frgen heter - dus, dun e.l. Må ha noe lyst. Orker ikke male kjøkkeninnredningen. Dun er en ok farge. Jeg har den på skapdørene på kjøkkenet. men jeg ser ingen forskjell på den og "lys toscana" :-) 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Heller fløte med kaffe i :-) Ja. muligens:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Husker vi testet lys toscana på ei fjøl for noen år siden da vi skulle male soverommet (det er faktisk 6 år siden), men vi falt på kaffe latte. Kan du finne ut hva den frgen heter - dus, dun e.l. Må ha noe lyst. Orker ikke male kjøkkeninnredningen. ''Orker ikke male kjøkkeninnredningen.'' Latsabb ;-) Spraylakk hele skiten i hvitt helblank, og ha babyrosa vegg! :-D 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249078100' post='4185862] Jeg ser forskjellen, for å si det sånn ;-) Da er du god:-) Jeg har begge to i min leilighet, og jeg ser ingen forskjell:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.