Gjest lurer jeg på Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Har man Iphone, er det da bortkastet å kjøpe en Ipod?? Kan man gjøre det samme på Iphone? Hvis noen skal få en gave, er det da bortkastet at noen kjøper Iphone og noen andre kjøper Ipod? 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 iPhone er en iPod med telefonfunksjon i tillegg. har du iPhone, så har du jo iPod også. En enhet, to funksjoner. Så jeg hadde aldri kjøpt iPod til noen som jeg vet enten har eller skal få iPhone. 0 Siter
Gjest i-meg-her-og-i-meg-der Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Det er ikke kamera på iphone, så hvis det er viktig for vedkommede å ha på mobilen bør du kjøpe en annen type mobil + iPod. Hvis ikke velger du kun iphone. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Det er ikke kamera på iphone, så hvis det er viktig for vedkommede å ha på mobilen bør du kjøpe en annen type mobil + iPod. Hvis ikke velger du kun iphone. Joda, det er kamera, men det har ikke særlig høy oppløsning. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Jeg har iPhone, og det er ingen vits å ha iPod i tillegg. Det er plass til all musikken min der. Kanskje hvis man skal ha en sånn bitteliten sak på armen mens man trener? 0 Siter
joppa Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Joda, det er kamera, men det har ikke særlig høy oppløsning. Men det tar veldig fine bilder likevel. Særlig i dagslys. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.