Gå til innhold

er løsningen for meg å sykemelde meg?

Anbefalte innlegg

Gjest bipjente 28

jeg er veldig sliten og lei for tiden. Synes det er vanskelig å stå oopp og har ikke så mye glede av det sosiale som før. Jeg grinete, sur og irritabel og synes vennene mine er kjedelige og irriterende.

Jeg lurer på om jeg er i ferd med å gå inn i en depresjon.

Fastlegen har snakket om å sykemelde meg siden jeg virker sliten. Men jobben er det eneste jeg har lyst til å gå til om dagen. Går jeg på jobb så får jeg i hvertfall struktur på dagen, da må jeg stå opp og gjøre noe. Hvis jeg skal bli hjemme tror jeg bare at jeg blir liggende under dyna uten å at jeg får gjort noe fornuftig.

Jeg jobber femti prosent nå. Bør jeg sykemelde meg 100 prosent? Er det noe vits hvis jeg bare blir liggende under dyna og tenker dystre tanker?

Kloke dolere, hva bør jeg gjøre?

Fortsetter under...

Det høres ut som om du har underskudd på energi for tiden, så hvis det er slik, så er problemet, hva som tapper deg ? Er det jobben ? Du trives på jobben sier du, men er det noe der som kan tappe deg for krefter ? Selv om du trives på jobben, så kan den ta fra deg mye energi nå. Men hvis du skulle bli sykemeldt, er det ikke noe du har lyst til å gjøre i steden for ligge under dyna da ?Hvis du er blitt deprimert av mengel på energi, så skal du ikke se bort fra at du kan trenge litt ro og kvile en stund

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...