MissHitch Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Jeg har fått en sånn nydelig,spesiell oppsats der det eneste som er ekte er en solsikke.. Kan denne tørkes? buketten blir ikke fin uten den og jeg tror ikke jeg får byttet solsikken med noe annet når den er visnet pga pyntestreng osv.. Har noen et råd? Vil så gjerne bevare denne flotte saken M.v.h 0 Siter
Gjest syns nå jeg da Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Tørkede blomster = søppel. Er det virkelig koselig å pynte opp med døde blomster? Skikkelig 80-talls støvsamleri. 0 Siter
MissHitch Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 Tørkede blomster = søppel. Er det virkelig koselig å pynte opp med døde blomster? Skikkelig 80-talls støvsamleri. Det er din mening Jeg ba kun om et råd for hvordan jeg kan gjøre dette 0 Siter
Gjest syns nå jeg da Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Det er din mening Jeg ba kun om et råd for hvordan jeg kan gjøre dette Beklager at jeg ikke har noe godt råd. Du får google det. 0 Siter
MissHitch Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 Beklager at jeg ikke har noe godt råd. Du får google det. Det kan jeg prøve, eller bare vente til mandag og spørre en blomsterforhandler.. God helg 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 På sykehuskiosken her selger de blomsteroppsatser. En av disse er roser, som er satt sammen inne i en glassbeholder. De skal vistnok holde seg i årevis friske, fordi de er vakumpakket eller noe sånt. Kanskje du kan få en blomsterhandel til å gjøre dette for deg med din oppsats? 0 Siter
MissHitch Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 På sykehuskiosken her selger de blomsteroppsatser. En av disse er roser, som er satt sammen inne i en glassbeholder. De skal vistnok holde seg i årevis friske, fordi de er vakumpakket eller noe sånt. Kanskje du kan få en blomsterhandel til å gjøre dette for deg med din oppsats? Ingen dum ide!!! Takk for tipset 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Jeg kan ikke svare på ditt spørsmål, men ville bare gi deg et tips i tillegg som jeg selv pleier gjøre: Knips et bilde av blomsteroppsatsen din, før den taper seg! Det kan være koselig å ha. 0 Siter
MissHitch Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 Jeg kan ikke svare på ditt spørsmål, men ville bare gi deg et tips i tillegg som jeg selv pleier gjøre: Knips et bilde av blomsteroppsatsen din, før den taper seg! Det kan være koselig å ha. Ja, det gjør jeg når det er en spesiell bukett Denne betyr ikke så mye for meg, men den er virkelig vakker og tar seg spesielt godt ut her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.