Gjest Trenger ny mobil :o) Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Kan noen anbefale en god mobil? Har K800i nå og er veldig fornøyd med den, men den har hatt ett hardt liv, så er på tide med en ny. Vil ikke ha musikk tlf, men er greit å kunne spille av noen sanger, liker også å kunne ta bilder.. Har sett litt på C901, C510, C905 - liker med andre ord C serien, ikke W serien.. Kan noen hjelpe? 0 Siter
Bunny Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Jeg har c905 og er _veldig_ fornøyd. Kameraet er fantastisk!! (8.1 megapixler). 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Jeg har c905 og er _veldig_ fornøyd. Kameraet er fantastisk!! (8.1 megapixler). Er det enkel meny og gode knapper? Hvordan er det med musikk? Kan jeg ha ett par sanger innpå til å høre på når jeg går tur? 0 Siter
Bunny Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Er det enkel meny og gode knapper? Hvordan er det med musikk? Kan jeg ha ett par sanger innpå til å høre på når jeg går tur? Hvis du er vant til SE, er det svært enkel meny og det er gode knapper. Du kan ha så mye musikk du vil på den, har du lyst på riktig mye, bare kjøper du et enda større minnekort. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Hvis du er vant til SE, er det svært enkel meny og det er gode knapper. Du kan ha så mye musikk du vil på den, har du lyst på riktig mye, bare kjøper du et enda større minnekort. Ok, tror det blir den.. Var litt dyr, men betaler over tid så merker ikkje så mye av det ) Takk for svar.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.