Gå til innhold

Webmaster eller Nhd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fortvilet nå

Jeg håper NHD eller Webmaster kan ta en titt. Det er jeg som var trådstarter og hadde ingen tanker om at jeg skulle ha "spesialbehandling" fordi jeg spurte om å skrive mail. Det gjelder en sak jeg ikke kan diskutere med noen som kjenner meg og trodde at det var mulighet for å spørre om mail. Respekterer at det ikke var mulig, men må innrømme at jeg ble svært trist og opprørt av svarene jeg fikk fra de andre brukerne. Jeg er altså ikke J31.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332596-webmaster-eller-nhd/#findComment-2786114
Del på andre sider

Jeg håper NHD eller Webmaster kan ta en titt. Det er jeg som var trådstarter og hadde ingen tanker om at jeg skulle ha "spesialbehandling" fordi jeg spurte om å skrive mail. Det gjelder en sak jeg ikke kan diskutere med noen som kjenner meg og trodde at det var mulighet for å spørre om mail. Respekterer at det ikke var mulig, men må innrømme at jeg ble svært trist og opprørt av svarene jeg fikk fra de andre brukerne. Jeg er altså ikke J31.

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg ble trist på både dine og mine vegne. Trådstarter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332596-webmaster-eller-nhd/#findComment-2786116
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...