Gjest ut på en liiiiiten tur Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Er det noe sted i Oslo man kan leie bil for en kort periode, si 1-2 timer, billig? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Trodde minimumsleie var et døgn jeg, men en kan jo håpe jeg tar feil! :-) 0 Siter
laban Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Ved slike transportbehov prøver vel de fleste å finne andre løsninger, f.eks. å få lånt en bil, eller å få ting tilkjørt hvis det er varer / last det er snakk om? Ellers tror jeg http://www.rent-a-wreck.no/ ligger lavt i pris. 0 Siter
Gjest ut på en liiiiiten tur Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Ved slike transportbehov prøver vel de fleste å finne andre løsninger, f.eks. å få lånt en bil, eller å få ting tilkjørt hvis det er varer / last det er snakk om? Ellers tror jeg http://www.rent-a-wreck.no/ ligger lavt i pris. Ja, hadde jeg bare kjent noe som har bil... Men alle mine venner er studenter og ingen av dem har bil. Dette er noen få eiendeler som skal flyttes et lite stykke, altså kan jeg ikke få de "hjemkjørt" el. Jeg får høre hos rent-a-wreck. 0 Siter
Gjest ut på en liiiiiten tur Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Trodde minimumsleie var et døgn jeg, men en kan jo håpe jeg tar feil! :-) Jeg tror ikke du tar feil. Jeg har ikke funnet noen som leier ut mindre enn ett døgn i alle fall. 0 Siter
Pebble Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Bislet Bilutleie leier ut varebiler per time, men skal du ha den to timer og har lite å flytte, er heldagsleie av personbilbilligere tror jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Ja, hadde jeg bare kjent noe som har bil... Men alle mine venner er studenter og ingen av dem har bil. Dette er noen få eiendeler som skal flyttes et lite stykke, altså kan jeg ikke få de "hjemkjørt" el. Jeg får høre hos rent-a-wreck. Du kan jo sjekke prisen på å få levert sakene med budbil. 0 Siter
Mirabell Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Ja, hadde jeg bare kjent noe som har bil... Men alle mine venner er studenter og ingen av dem har bil. Dette er noen få eiendeler som skal flyttes et lite stykke, altså kan jeg ikke få de "hjemkjørt" el. Jeg får høre hos rent-a-wreck. Det fins noe som heter varetaxi, det kommer kjapt opp når du googler. 0 Siter
Gjest ut på en liiiiiten tur Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Det fins noe som heter varetaxi, det kommer kjapt opp når du googler. Jaaa! Supert! Takk! Nå ordner det seg! :-) 0 Siter
Gjest ut på en liiiiiten tur Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Du kan jo sjekke prisen på å få levert sakene med budbil. Det ser ut til å ordne seg. Tusen takk for smart tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.