Gå til innhold

Bunad - sy ut

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Er det noen som vet et sted jeg kan få hjelp til å få sydd ut en bunad. Skal helst være ferdig til starten av september, og er sent ute.

Heimen i oslo har venteliste, så står på venteliste der.

Husfliden på strømmen har ikke sydame tilgjengelig før sept/oktober.

Noen som vet om andre steder hvor de kan sy ut bunader.

Gjest majas mamma
Skrevet

Sett inn en annonse i lokalavisa. Sikkert mange som har gjort sånt før og kan ta pæ seg en sånn jobb.

Skrevet

Jeg vet om ei i sandefjord,men det blir kanskje for langt å kjøre?

Skrevet

Her jeg bor - i utkanten av det meste - fikk vi en ny verden da vi oppdaget at flere av damene som som flyktninger fra Baltikum og andre østblokkland var kløppere til å sy. Jeg har ei venninne fra Bosnia som er min faste sydame, og hun påtar seg mange småoppdrag av den sorten. Heng opp et oppslag på butikken el, så dukker det nok opp noen.

Gjest finnes ei i Asker
Skrevet

Jeg vet at det er en dame like ved Asker sentrum som syr og reparerer bunader. Husker dessverre ikke hva hun heter, men du kan kanskje google?

Gjest annlovinda
Skrevet

Takk for svar.

Har funnet et sted å levere bunaden slik at den blir klar til konfirmasjonen. :)

Datteren min som eier bunaden ble så glad - hun ville så gjerne bruke bunaden sin. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...