Gjest annlovinda Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Er det noen som vet et sted jeg kan få hjelp til å få sydd ut en bunad. Skal helst være ferdig til starten av september, og er sent ute. Heimen i oslo har venteliste, så står på venteliste der. Husfliden på strømmen har ikke sydame tilgjengelig før sept/oktober. Noen som vet om andre steder hvor de kan sy ut bunader. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Sett inn en annonse i lokalavisa. Sikkert mange som har gjort sånt før og kan ta pæ seg en sånn jobb. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Kolstad Eft. i Drammen monterer bunader. Jeg vet ikke noe om ventelister der, du får ringe og høre: http://www.gulesider.no/gs/companyDetails.c?lineId=Z0GZFQDK 0 Siter
astridny Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg vet om ei i sandefjord,men det blir kanskje for langt å kjøre? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Her jeg bor - i utkanten av det meste - fikk vi en ny verden da vi oppdaget at flere av damene som som flyktninger fra Baltikum og andre østblokkland var kløppere til å sy. Jeg har ei venninne fra Bosnia som er min faste sydame, og hun påtar seg mange småoppdrag av den sorten. Heng opp et oppslag på butikken el, så dukker det nok opp noen. 0 Siter
Gjest finnes ei i Asker Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg vet at det er en dame like ved Asker sentrum som syr og reparerer bunader. Husker dessverre ikke hva hun heter, men du kan kanskje google? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Takk for svar. Har funnet et sted å levere bunaden slik at den blir klar til konfirmasjonen. Datteren min som eier bunaden ble så glad - hun ville så gjerne bruke bunaden sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.