Gå til innhold

Ærlighet eller ikke? Dilemma

Anbefalte innlegg

Verden skal ha gjort store fremskritt når det gjelder dette med åpenhet og tabu rundt psykiske lidelser. Nå har det seg slik at jeg tenker å søke permisjon fra min utdannelse. Det er primært psykisk lidelse som er bakgrunnen.

Burde jeg få en nøytral attest. Hvis jeg får en attest fra psykiater så avslører jeg meg jo selv.

Utdanningen er relatert til dette å arbeide med mennesker. På en måte så er det riktig. For meg personlig er det ikke noen stor hemmelighet. Selv om jeg anser det som noe privat og personlig jeg ikke synes alle har noe med. Men på samme måte har jeg ikke skjult det at jeg går i terapi for venner og slektninger etc.

Men kanskje det at jeg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332620-%C3%A6rlighet-eller-ikke-dilemma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Få en nøytral erklæring fra fastlegen din. Om jeg hadde hatt ekstreme underlivsproblemer eller en annen fysisk sykdom hadde jeg ikke oppgitt det spesielt i en sånn erklæring heller.

Signerer det rådet.

Jeg får alltid fastlegen min til å skriveat *X må pga helsemessige årsaker....."

Det er nok - alt som betyr noe er at den som har skrevet det er lege eller annen helsearbeider man kan godkjenne attest fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...