Gjest kjøkkenellerei Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg trenger inspirasjon og litt fakta. Det eneste jeg vet er at jeg har lyst til å ha parkett på golvet og helst åpne opp litt til stua (Hvordan bli sikker på at veggen ikke er bære-vegg?). Jeg har lyst på litt moderne kjøkkene, lyst og trivelig, med rette dørhåndtak... Har du bilde av ditt drømmekjøekken eller helst MITT drømmekjøkken? Og hvis du har skiftet ut kjøkkenet ditt: Hvor mye kostet det? Hva gjorde dere selv osv? Vi har mest lyst til at de gjør ALT. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Det blir rådyrt... Kjenner noen som renoverte kjøkkenet i fjor og selv om de gjorde masse selv ble det vel ca. 200.000,-... Selv har jeg kjøpt innredning fra Ikea og gjort det meste selv (med hjelp fra min kjære altså!), bortsett fra rørleggerarbeide da, og inkl. rørlegger, innredning + servant og varmtvannstank ble det vel rundt 50.000,-. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg liker veldig godt kjøkkener av typen Tid Hvit Profil på http://www.norema.no Togli la en gang ut en lenke til det som er drømmekjøkkenet mitt, men jeg har den ikke lenger, men kanskje hun husker hvilket jeg mener? Om bildet ligger ute ennå da. 0 Siter
Skyer Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg har også parkett på gulvet på kjøkkenet (eik), samt massiv eik kjøkkenbenk og hvit innredning, med lys Toscana på veggen. Varmt , lyst og koselig. .. Men det blir fort dyrt, selv om du gjør en del selv. Jeg har Ikeakjøkken og er kjempefornøyd. Kostet rundt 90 000 inkl. arbeid (elektriker, snekker og rørlegger). Det jeg gjorde selv var å kaste ut gammelt kjøkken, samt legge gulv. Også har jeg lagt flisene på veggen selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.