Gjest Hoggormen Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Heisann! Håper det er noen nerder der ute som vet hva dette er... Jeg har satt opp G-mail til også å kunne hente ned de to pop3 kontoene mine slå jeg ikke får problemer med smtp-server når jeg er ute og reiser. Problemet med dette er at jeg ikke får satt opp e-postklienten min (outlook express på hjemmepc'n og windows mail på den bærbare) Hadde jeg nå enda sluppet unna vista på den bærebare grrr..... ) Mappen nettsøppel inne på gmail siden er bare plutselig ikke mer der heller! Det er utrolig "dumt" fordi jeg a: får masse av spammen i hoved-inboxa mi, og b: kontoaktiveringsmailer, slikt ang glemte passord mv... kommer ikke noe sted hvor jeg finner de. Hvordan løser jeg dette? Kan jeg sette epostklienten min i alle fall på den stasjonære (XP) pc'n min til å laste ned alt fra gmail - uten noe styr? Hvordan gjør jeg i så fall dette iom at gmail ikke er noe pop3 så vidt jeg skjønner det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.