Gå til innhold

legespørsmål til NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Er visst syk for tida

Hei, dette er ikke et psykiatri-spørsmål, men stiler det likevel til deg. Har forståelse for om du ikke svarer. :-)

Ha fått bronkitt og hoster så fælt at noe i ryggen har låst seg. Gjør vondt på høyre side av korsryggen og litt nedover låret og hofta. Kan nesten ikke bevege meg før det gjør sinnsykt vondt. I påvente av røntgen tar jeg Voltaren og Pinex Forte ved siden av Orudis. Har Bechterews som grunnlidelse.

Problemet mitt er at jeg har begynt å blø kraftig ved avføring. Har ikke tykktarm, men bekkenreservoar av tynntarm. Må også fly oftere på do (Auu) bare for å tømme blod.

Kan disse medisinene være årsak til blødningene, tror du?

Takknemlig for svar, men forstår jo at jeg bør oppsøke legen med dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332646-legesp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Er visst syk for tida

kan være synderen her. Jeg mener du skal slutte med den umiddelbart. Kontakt fastlegen i dag. Hvis ikke kontakt, bruk legevakta.

Tusen takk for svar! Har fått time hos fastlegen i løpet av dagen, og Voltaren kutter jeg ut fra og med i dag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...