Gjest Er visst syk for tida Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Hei, dette er ikke et psykiatri-spørsmål, men stiler det likevel til deg. Har forståelse for om du ikke svarer. :-) Ha fått bronkitt og hoster så fælt at noe i ryggen har låst seg. Gjør vondt på høyre side av korsryggen og litt nedover låret og hofta. Kan nesten ikke bevege meg før det gjør sinnsykt vondt. I påvente av røntgen tar jeg Voltaren og Pinex Forte ved siden av Orudis. Har Bechterews som grunnlidelse. Problemet mitt er at jeg har begynt å blø kraftig ved avføring. Har ikke tykktarm, men bekkenreservoar av tynntarm. Må også fly oftere på do (Auu) bare for å tømme blod. Kan disse medisinene være årsak til blødningene, tror du? Takknemlig for svar, men forstår jo at jeg bør oppsøke legen med dette. 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 kan være synderen her. Jeg mener du skal slutte med den umiddelbart. Kontakt fastlegen i dag. Hvis ikke kontakt, bruk legevakta. 0 Siter
Gjest Er visst syk for tida Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 kan være synderen her. Jeg mener du skal slutte med den umiddelbart. Kontakt fastlegen i dag. Hvis ikke kontakt, bruk legevakta. Tusen takk for svar! Har fått time hos fastlegen i løpet av dagen, og Voltaren kutter jeg ut fra og med i dag. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.