Gjest Sliten ung mann Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hjelp? Er en gutt i midten av 20 årene. Det siste året har jeg hatt pusteproblemer, kjennes ut som at jeg puster på 50%. Trener inntil et år siden og i 3 år jobbet jeg 60-70 timer i uka, sluttet ifjor. Her om dagen var jeg ute å på reise og på flyet fikk jeg plutselig store problemer med å puste. I tillegg kaldsvettet jeg og det kjentes ut som jeg skulle dø. Kan det være angst eller utbrenthet? Skjer ofte i det jeg skal legge meg, har aldri hatt det før det siste året. Har vært hos legen med det, sa jeg hadde sliti litt med depresjoner.. Særlig om vinteren, men det har gått lenger tid mellom "gode" perioder enn tidligere. Legen sa bare at jeg fikk skaffe meg en sol-lampe. Sa til og med at jeg hadde blitt mobbet opp igjennom ungdomsskolen, men det var tydligvis for få psykiatere til å hjelpe. Fungerer bra i det normale og har masse venner, men jeg sliter med å ha guts til å sjekke opp jenter. Selvfølelsen er vel sånn ca på 0, kan ha noe med det å gjøre, men hva skal jeg isåfall gjøre?? Er på det punktet at jeg er villig til å oppsøke en psykiater. Har forøvrig slitt med smådepresjoner siden jeg var 14-15 år som følge av ungdomsskoletiden.. Men nå er kroppen på vei til å følge etter. Orker ikke trene, orker ikke gjøre ting i uka og har til og med slitt stort med å betale regninger.. Takk for svar på forhånd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/332647-angst-og-depresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.