Gjest vil ikke bli lurt Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Kan noen forklare meg kredittregler? Ved bruk av Cresco car får en 4% rabatt på bensin. Og ca en mnd betalingsfrist. Så visst jeg betaler tilbake på kortet innen en mnd koster det meg ingenting å bruke kredittkortet? også om jeg bruker det på annet enn bensin? er det noen fakturaavift? isåfall vil jo rabatten gå opp i opp med det...jeg må ha dette inn med teskje..selvom det står greit forklart på nettsiden deres.. 0 Siter
mermaid Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Om du betaler hele regningen hver måned vil det ikke påløpe noen rente eller gebyrer, du får bare bensinrabatt. Det koster ingenting om du betaler andre ting med kortet rundtomkring (NB koster sikkert noe om du er utenlands) Men det koster bittelitt om du skal ta ut kontanter, eller ikke betaler tilbake hele beløpet på første regning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.