Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Deprimert. Prøver å fungere. Tenker, prøver å leve.

Så dukker det opp følelser som jeg ikke forstår hva er.

En ekstrem følelse av avsky, "dette har jeg ikke lyst til" "dette er ekkelt" "jeg vil ikke dette" " jeg vil slippe" er en slags enorm vegringsfølelse. Som om man må ta i dritt og gjøre noe man absolutt ikke vil. Og det er umulig å rømme unna.

Tenker mer... barnehage. Et rom. Noe har skjedd på det rommet.

Har blitt tvunget til noe. Hannkjønn som gjør det. Vet ikke alder på han. Vet ikke hvor gammel jeg var i barnehagen. Noe har skjedd. Som må skjules. Flere ganger har det skjedd. De andre må ikke få vite hva som har skjedd der inne. Jeg skjønner ikke hvem som gjør dette. Men han er sterkere enn meg. Mulig en tillitsperson. Mann. ungdom.. Vet ikke. Noen som plutselig endrer personlighet og viser en side som bare jeg ser.

kan det rotes i slikt NHD ? kan man hypnotiseres til å huske hva det var ? Kan man knekke en kode, finne ut hva det er, hente det frem, behandle det. og bli frisk ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332677-misbrukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Corn flakes

Du sier du vil bli "frisk". Frisk fra hva, liksom? Du skriver ikke noe her om dine problemer, bare om noe som _kan_ være vage minner/bilder av overgrep.

Jeg må spørre hvordan du kan bli frisk fra noe du ikke husker en gang? Jeg mener, når du ikke husker det, kan det vel ikke volde deg store vansker og problemer?

???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332677-misbrukt/#findComment-2787334
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...