Gå til innhold

Hjemmetrening bra for kropp og sinn

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler aller som sliter psykisk med hjemmetrening. For meg er det den enkleste og rimeligste måten å trene på. Jeg ser på tv (voicetv) og bruker en stepboks, matte og vekter. En kombinasjon av kondisjon og styrke er bra. Man får kjøpt hjemmetreningstdvder hvis man ønsker det og bøker om hjemmetrening (Trening uten studio).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/332686-hjemmetrening-bra-for-kropp-og-sinn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Godt råd det der. Jeg sliter en god del, men jeg hadde slitt enda mer om jeg ikke hadde forsøkt å gå meg en tur i frisk luft eller en runde på en ministepper med en påfølgende økt med vekter. XXL selger kofferter med vekter for 250 spenn.

En kombinasjon av kondisjon og styrke er nok det beste. Det stod om psykisk helse og styrketrening i mat og helse bladet for en tid tilbake. Styrketrening gir bedre psykisk helse. Jeg føler selv at det er godt å drive styrketrening. Tror nok kroppen kan hjelpe psyken. En sterker og sunnere kropp gir en bedre helse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...