Gå til innhold

Møtt type,hva nå?


Gjest hælle

Anbefalte innlegg

Møtte en type som er ok å snakke med gjennom en kontaktannonse på nettet.Vi er begge gift på hver vår kant.Men det ble ikke noe mer med oss.Så hadde jeg en hard periode med min mann og han slo meg osv.Jeg ringte til denne andre mannen slik at vi kunne treffes for å snakke.Er jeg dum?Jeg hadde ingen andre hensikter med det enn å snakke,det sa jeg til ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest merkelig

Men hvorfor ringe han da om det ikke lå litt andre hensikter bak? Kanskje du ville han en i bakhånd om du skulle vill gå. Hadde det vært bare for å snakke kunne du ringt en venninne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Jeg synes ikke det er dumt eller merkelig at du kontaktet en tidligere fortrolig person når du var i den tøffe situasjonen hjemme med din mann. Når en blir slått av sin ektefelle, tror jeg de fleste ville ty til noen andre å betro seg til.

En annen sak er vel om du selv får lyst til å utvikle denne kontakten mer, etter det du selv har opplevd. Da må du kanskje være forberedt på at det kan bli konflikter både på bortebane og hjemmebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk litt til

Hei!

Synes det ikke er noe koselig å høre om ekteskapet ditt, stakkar.

Men selv om du trenger noen, så synes jeg du burde være forsiktig med han nett-kameraten, han er jo gift. Tenk om du blir årsaken til problemer hjemme hos han, når du egentlig bare er ute etter en venn...

Ikke gå etter han, du vil vel ikke at hans kone skal lide også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...