Gå til innhold

Forhold/pms/bipolar

Anbefalte innlegg

Svingstang1365381247

Hvor mange ganger ? Det virker som om er hos deg på nåde.

du må tydligvis revurdere ditt syn på henne. Håper hun får en som kan gi henne kjærlighet, spessielt når hun har det slik. Det er din jobb, men som du utrykker deg, så er det rart at hun aksepterer deg. Vel nå gjør kanskje du en del får å gi henne noe lindring, men ut fra det du skriver så jvet ikke ?

Ikke så enkelt å vise omsorg for en person som skjeller en ut, kaster en på dør og sier at forholdet er over. Skal alle ens handlinger forsvares av ens lidelse/diagnose? Er det svaret? Man er alltid ansvarlig for sine handlinger......

Fortsetter under...

Gjest Bipolar too

Ikke så enkelt å vise omsorg for en person som skjeller en ut, kaster en på dør og sier at forholdet er over. Skal alle ens handlinger forsvares av ens lidelse/diagnose? Er det svaret? Man er alltid ansvarlig for sine handlinger......

Nettopp..

Hvorfor går du da tilbake til henne?

Det ma da være andre ting å finne på....???

Svingstang1365381247

Hennes personlighet er vel mer enn det som vises et par dager i måneden?

Og...man ER ikke bipolar...man HAR bipolar lidelse...

Hele innlegget her lukter av bitterhet og inngrodde fordommer.

Fordommer forekommer ikke, jeg har lært mye om lidelsen. Men det er ett faktum at stress takles dårlig selv om man går på medisiner.

Annonse

Svingstang1365381247

?

Hvis dere har det så fint ellers....?

Unnskyld meg.....hva ville du da med denne tråden....?

Aner ikke, forvirret, dette har skjedd 326 ganger før, før eller siden oppretter vi kontakt. Denne gangen må vi vel begge holde avstand...

Annonse

Nei, hun står fortsatt ansvar for sine handlinger, men det er ikke poenget her.

Ja sett utenifra er det jo enkelt å si det slik, men når en er inni det og føler at det er livets største kjærlighet med masse følelser så blir det mer komplisert.

Det forstår jeg godt. Levde med dette i 20 år med min kone , som i tillegg hadde angst, og jeg selv slet med min depressiv tilstand i hele den tiden. Så jeg kan forstå hvordan du kan ha det, men det gjelder å ikke ta det så personlig, egentlig er det i utgangspunktet ikke rettet mot deg, selv om du kan føle det slik, men ofte mot seg selv.

Er du en kvinne med PMS ?

Nei, heldigvis har jeg aldri vært plaget av pms. Kan ha et snev av surhet den dagen mensen kommer, men jeg er klar over det og lar det ikke gå ut over mine omgivelser. Han påstår hardnakket at jeg alltid er blid og grei i alle fall. :o)

Om man har pms så vet man vel selv at det følger syklusen og kan i det minste prøve å skjerpe seg? Og for partnerens skyld bør jo prøve om det finnes noe som kan gjøre det lettere, nattlysolje eller slike ting f.eks.

Nei, heldigvis har jeg aldri vært plaget av pms. Kan ha et snev av surhet den dagen mensen kommer, men jeg er klar over det og lar det ikke gå ut over mine omgivelser. Han påstår hardnakket at jeg alltid er blid og grei i alle fall. :o)

Om man har pms så vet man vel selv at det følger syklusen og kan i det minste prøve å skjerpe seg? Og for partnerens skyld bør jo prøve om det finnes noe som kan gjøre det lettere, nattlysolje eller slike ting f.eks.

Det er mulig at det hjelper litt, men partneren må ikke være krevende eller avisende, nei det er ikke lett det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...