Gå til innhold

NHD-Kan jeg kontakte psykologen min i ferien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er rimelig sikker på at NHD vil si at du må vente til neste time og at dette ikke er noen hastesak. Om dere ikke har en avtale på det så sømmer det seg ikke å kontakte psykologen utenom arbeidstid.

Ok, det er nok sikkert riktig.Jeg har time til han etter ferien, så da kan jeg si det til han da.Hvis det er av en så stor viktighet som jeg tror det er så bør jeg vel huske på det til neste time.

Jeg er iferd med å avslutte terapien hos han.

Gjest signegurina

Ok, det er nok sikkert riktig.Jeg har time til han etter ferien, så da kan jeg si det til han da.Hvis det er av en så stor viktighet som jeg tror det er så bør jeg vel huske på det til neste time.

Jeg er iferd med å avslutte terapien hos han.

Det gjør du nok ;) Om du mener det er av betydning i forbindelse med terapiavslutningen, ville jeg skrevet til han så han har mulighet til å forberede seg på dette nye til neste time.

Det gjør du nok ;) Om du mener det er av betydning i forbindelse med terapiavslutningen, ville jeg skrevet til han så han har mulighet til å forberede seg på dette nye til neste time.

Dersom du ikke har en "ferievikar" for psykologen/psykiateren din skal du oppsøke fastlege evt legevakt. Dette gjelder da akutte og alvorlige saker som ikke kan vente.

- Men det er skrekkelig vanskelig å vente med ting som man har lyst til å fortelle om med en gang :-)

Dersom du ikke har en "ferievikar" for psykologen/psykiateren din skal du oppsøke fastlege evt legevakt. Dette gjelder da akutte og alvorlige saker som ikke kan vente.

- Men det er skrekkelig vanskelig å vente med ting som man har lyst til å fortelle om med en gang :-)

Ja ,det er noe med det ja:-)

Annonse

Med mindre det er høyst akutt synes jeg ikke du skal ringe ham i ferien. Han har ferie for å samle krefter han også. :o)

Hvis du er redd for å glemme det så noter det på en lapp eller bruk notatfunksjonen på mobilen, det gjør jeg titt og ofte når det er noe jeg må huske. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...